کاراتـــــــــــــــــــــــــه دو (دای دو - جوکو)

وبلاگ گروهی دای دو کاران شهرستان اسلامشهر

کاراتـــــــــــــــــــــــــه دو (دای دو - جوکو)

وبلاگ گروهی دای دو کاران شهرستان اسلامشهر

پیام تبریک به مناسبت کسب مقام اولی تیمی

پیام تبریک به مناسبت کسب مقام اولی تیمی  

سن سی میراحمدی  

کسب مقام اولی تیمی بزرگسالان در رشته کاراته دو (دای دو -جو کو ) را به شما و همه ی دای دو کاران اسلامشهر تبریک عرض مینماییم . 

همچنین این قهرمانی را به دوستان عزیزمان حمید جدی قهرمان وزن 85- سید قاسم میر احمدی مقام سوم وزن اپن و محمد محمدی فر مقام سوم وزن 75- تبریک عرض مینماییم. 

با آرزوی تداوم این قهرمانی ها  

نظرات 3 + ارسال نظر
حسن نوروزی پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:06

من هم به نوبه خودم تبریک عرض میکنم و امیدوارم که در دوره های بعدی نیز این قهرمانی ها تداوم داشته و افزوده گردد .

علی پسرت چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 20:19

سلام خوشکل من دوست داشتم یه شب باهات بخوابم تا بفهمی یه بچه قزوینی داشتن یعنی چی

مهدی چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:11

سلام
استاد لطفا باشگاه های رزمی که این سبک (دای دو جوکو) رو در تهران آموزش میدن معرفی بفرمایید من در مرکز شهر هستم
تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد